ناصر رزازی وه ره یارم

دانلود آهنگ «وره یارم» از استاد ناصر رزازی

وه‌ره یارم وه‌ره ئه‌ی تازه یارم  / وه‌ره ئه‌‌ستیره‌که‌ی شه‌‎و گاری تارم
وه‌ره‌ ئه‌ی شاپه‌‎ری بالی خه‌یالم / وه‌ره‌ ئه‌ی شه‌و چرای روناکی مالم
(متن کامل + ترجمه در ادامه مطلب)

/// پیشنهاد موزیک کردی ///
دانلود آهنگ وره یارم از ناصر رزازی | متن آهنگ و ترجمه

 

دانلود آهنگ  

 

وه ره یارم وه ره ئه ی تازه یارم 
(بیا ای یار من ای یار تازه‌ من)

 

وه ره ئه ستیره که ی شه و گاری تارم
(بیا ای ستاره شبهای تار من)

 

وه ره ئه ی شاپه ری بالی خه یالم
(بیا ای شاه پری بال خیالم)

 

وه ره ئه ی شه و چرای روناکی مالم
(بیا ای شبچراغ روشن خانه ام)

 

وه ره ئه ی خه ج وه ره ئه ی خاتو زینم
(بیا ای خاتو زین من) 
(داستان مم وخاتو زین مانند لیلی و مجنون می باشد)

 

وه ره با به ژن و بالا که ت ببینم
(بیا تا قد و بالای زیبایت را ببینم)

 

وه ره با دامری ئاوات و تاسه م
(بیا تا آرزو و حسرت من فرو بنشیند)

 

وه ره با بسکه کت لا دا هه نا سه م
(بیا تا گرمی نفسهایم موهای تورا از چهره کنار بزند)


وه ره ئه ی نو نه مامی  باخی ژینم
(بیا ای نهال کوچک باغ زندگی من)

 

وه ره با به ژن و بالاکه ت ببینم
(بیا تا قد و بالای زیبایت را ببینم)


 
وه ره سور به له سه ر واده و به لینی

(بیا و بر سر عهد و پیمانت باش)

 

وره کورد به و  مه که په یمان شکینی
(بیا مانند کرد ها مرد باش و پیمان شکنی نکن)


 
وه ره  یارم  وه ره  ئه ی  تازه یارم

(بیا ای یار تازه من بیا)

 

وه ره ئه ستیره که ی شه وگاری  تارم
(بیا ای روشنایی شبهای تار من)


 
وه ره ماچم  ده یه  ماچی خودایی

(بیا به من بوسه ای خدایی بده)

 

که بیزارم له ماچی سینه مایی
(که از بوسه های سینمایی بیزار هستم)